paul cătălin, the son of Oaș.

Posted by Autor vrăji On 12.3.10

vă spun cu mâna pe inimă că paul cătălin a rupt gura târgului când a aterizat în baia mare.
pe oșanul cu păr creț l-a sprijinit socru-so de caloriferu rece din holu cinemarului în timp ce îi punea pile la marele mihali, patronul (cei doi erau colegi de întreprindere, lucrau cândva la IPEG, acolo unde și stimabilul oșan ar fi putut prospecta pentru un job solid. dar soarta a aranjat altfel lucrurile...) și-n vremea asta noi, muierile cinemariste, salivam excesiv.
cătă geologul voia o muncă incitantă. nici nu știa cât de plină de emoții și surprize va fi noua lui carieră de operator tv. se înțelege că a fost angajat.

la cinemar a întâlnit-o pe irezistibila domnișoară bala. pe care azi o cheamă paul. v-ați prins, nu?!
cu siguranță ex-socrului îi pare rău că l-a sprijinit (inclusiv de calorifer) pe tânărul oșan. :))

5 comments

  1. paulcata Said,

    Salut!
    Multe din erectiile mele matinale te-au cuprins m'am peride. Cele nocturne erau "ocupate"!!!Pacat ca nu ai fost de fata. Emotionat am fost si ramin la fel cind iti vad bustul.Cu un plus pentru nevasta-mea... OSHANU'

    Posted on 3 iulie 2010 la 13:51

     
  2. vrăji Said,

    ăsta ar trebui să fie un compliment domnu paul?! :))

    Posted on 3 iulie 2010 la 14:08

     
  3. paulcata Said,

    Complimenthamash shi n-am kui. Kodrului. In alta viata ma fack realizator de televiziune sau doKtor. Pina atunci iubesc títele neveste-mi....si ale tale.

    Posted on 3 iulie 2010 la 15:05

     
  4. ClaSteLi Said,

    UHAAAAAAAAA! Lasa-l incet ca spune tot :p

    Posted on 3 iulie 2010 la 15:07

     
  5. paulcata Said,

    Orice orgasm ratat cu tine imi da credinta unei vieti viitoare. Pina una alta imi iubesc copii, nevasta si pe tine...!!

    Posted on 3 iulie 2010 la 15:20