dana bala portocala

Posted by Autor vrăji On 12.3.10

printre persoanele cărora, cred, le-am schimbat destinul se numără și buna mea prietenă dana bala (măritată paul).
domnișoara inginer bala, licențiată în chestiuni de
quercus robur & more plutea liberă de contract pe piața muncii: prea citită ca să supervizeze invazia gândacului de colorado sau butășirea viei din spatele casei părintești de la Tăuții Măgherăuș, daniela se plictisea de moarte...și avea nevoie de bani, firește.

așa că i-am prezentat-o lui florescu care i-a propus degrabă un post de cititorare de știri. mamzel bala a acceptat cu grație..
la vremea aceea”
andreele esca” ale României nu aveau prompter. așa că tot ce se spunea pe post era învățat pe de rost. punct. în fond, dănuța mea, tocise cu spor biologie multă ca să intre la facultă. era deci antrenată...

dana și florescu au avut o memorabilă luptă de idei când el i-a cerut să se prezinte așa cum fac de multă vreme deja proteviștii: ”
sunt daniela bala și vă prezint știrile”. pe dana n-a convins - o nici în ruptul capului să facă una ca asta! avea șie ea, demnitatea ei. :)) azi râdem amândouă pe tema demnității prezervate cu atâta încăpățânare. și spunem: ” mă nu era prost florescu ăstam da nimeni nu-l băga în seamă cu bibisismele* lui

ceva mai încolo dana s-a mutat la radio.
între timp îl cunoscuse pe paul. cătă paul. dar despre el, în altă postare...(poate o conving chiar pe ea să scrie ce și cum).
______________
*
bibisisme - chestii aduse de preabunul florescu de la cursul absolvit ,în regim de urgență, la BBC.