Buuuun...pot sa povestesc destul de multisor despre reportajul asta. Am sa ma limitez insa la cateva detalii de bun-simt...si unele de mai putin bun-simt.


A fost realizat intr-o perioada in care eram "fanel" Michael Jackson - si acum ii ascult cu placere piesele, dar daca simtiti nevoia, puteti da cu pernele in mine. M-a mistocarit destul Zsolt, asa ca am devenit practic imun.


Frecventam fan-clubul din Baia Mare - care de altfel avea vreo 10 membri mari si lati, cu unii dintre ei mai povestesc uneori, de altii nu mai stiu nimic de ani de zile. "Frecventam" e o figura de stil, nu exista un sediu. Dar era o ceata cu pasiuni comune.

Sorin Ispasoiu e un prieten deosebit, despre el stiu ca era pe undeva prin Anglia - de multe ori Sorin si tatal sau ne-au ajutat cu emisiuni si sponsorizari la Cabana Apa Sarata. Alt prieten deosebit, Felix Mezei, nu mai stiu de mult nimic, Dorin Pop a deschis o firma de dans modern, Cardos Bianca e pe undeva prin Canada...cam atat.


Nu mai tin minte cum am ajuns noi, George Pletea si cu mine, la Bucuresti, dar...se pare ca am ajuns cu bine si acolo si inapoi. Dovada reportajul. Trebuie sa fac o rectificare - in reportaj se spune ca Printesa Caradja avea 102 ani (filmari facute 22 Aprilie 1993). Wikipedia spune ca s-a nascut in 1893, a murit in 26 Mai 1993 - deci a trait 100 de ani. Cred ca Wiki are dreptate, noi am luat informatia atunci, pe loc, de la ingrijitoarele de acolo.


Am sa fac o paranteza. Am fost tentat de 10 ori sa editez reportajul si sa scot o bucatica din el. Dar nu se poate, pentru ca trebuie sa ramana acolo, model de prost-gust. Ho, nu sariti! E atat de simplu!


Paranteza (si povestea) : Paul Catalin imi propusese sa "facem" niste bani in respectiva perioada. Cum? Simplu. Solutia tuturor durerilor de cap se numea Polonia. Rezultatul a fost nu atat de fructuos din punct de vedere financiar, dar am avut sansa sa cunosc un cuplu din Satu-Mare, care mi-a ramas drag pana in ziua de azi - Corina si Richard (Ricek). Din pacate amandoi strasnici manuitori ai glajei, ea romanca, el polonez. Cu exceptia d-lui Ticu de la Scoala de Soferi Ticu (offf, Ticule, la multe rele m-ai indemnat! las' ca ajung si acolo!) eu n-am cunoscut un om sa bea atat de zdravan ca Ricek. Burete de supt vodka, Ricek a fost ghidul nostru pentru cele cateva business-trips in Polonia. Programul lui Ricek era cam asa: desteptarea la ora 6 cu prima sticla de vodka. Imbarcarea pasagerilor in Satu Mare. Un somnic scurt pana in vama. O sticluta cu vamesii. Cateva pahare in autocar. Un somnic scurt. O sticla de vodka. Repeta. Repeta. Asta era Ricek. In rest, daca mai avea timp, un om extraordinar. Corina, prietena lui, nu bea chiar atat de mult. Dar nici nu dormea. Ca asta e, in Univers toate se compenseaza.

Ei, pe langa after-shave-ul Brut pe care l-am folosit ani de zile, am avut (ne)fericirea sa cumpar din Polonia ceea ce avea sa ramana pentru ani mandria mea (pe care acum o reneg) - "camesa din piele de sarpe" - nume dat de Paul Catalin. Stra/lucitoare, neagra si bineinteles, din ceva material de ultima speta. Trebuie sa o spun cu mana pe inima - daca vreti un model de prost-gust, il veti avea in reportajul asta. Acolo unde il veti vedea pe reporter (nu dam nume!) imbracat in celebra camasa neagra varata in blugi prespalati.

Inca o data repet - am fost tentat sa scot partea aia, sa o acopar cu un insert si s-o las pierduta in negura vremilor. Dar...sa fie de amintire si de exemplu. Monument de prost-gust pentru posteritate. Las-o acolo, daca aduce un zambet, fie el si rictus, e de bine.






1 Comment

  1. Dan Said,

    dorin pop? o mare rugaminte am...transmiteti parerile mele de rau pentru decesul idolului sau MJ si adresa mea de mail panca_dan@yahoo.com sunt fostul lui prieten din armata ...gazda lui cand a fost la concertul lui Michael din 1992..cu multumiri anticipate...

    Posted on 7 iulie 2009 la 12:45